Как призывать покемонов в майнкрафт в моде пиксельмон

Здравствуйте, Гость! А вы уже знаете о последних обновлениях сайта? Самое время заглянуть в нашу тему и узнать информацию об обновление от 22 февраля 2019 года.

Примите участие в бета-тесте Сервисов и получите вознаграждения. Подробнее.

Внимание! Игроки, которые скачали лаунчер до 02.04.2019 требуется выполнить загрузку лаунчера с сайта повторно. В лаунчере были сделаны некоторые изменения.

Отметьте, что Ваш первый покебол вовсе необязательно будет красным! Разновидности покеболов варьируются в зависимости от Априкорнов, использованных при создании верхней половинки. От цвета Априкорнов зависит вероятность поимки покемона покеболом, прочность и надёжость самого покебола (как именно — тема для отдельной статьи, которую я пока ещё не перевёл).
Чтобы поймать покемона, во время битвы с диким покемоном перейдите в «сумку» и примените покебол на противнике — если противник был значительно ослаблен, то вероятность его поимки очень велика.
Посмотреть статы Вашего покемона можно зайдя в инвентарь и кликнув по нему правой кнопкой.
Из открывшегося интерфейса Вы сможете узнать все его особенности от здоровья до выученных приёмов.

Где взять алюминий?
Согласен, внезапно, однако, поверьте — через пару абзацев Вы будете рады, что я об этом рассказал. Алюминий не присутствует в природе в форме алюминиевой руды (привет, тинкерс Констракт, ты ничего не понимаешь в металлургии). Вместо этого он переплавляется из бокситовой руды:

This is a list of commands added by Pixelmon.

Note: Command syntax is displayed in the standard Minecraft command format. An explanation of this format can be found here.

/breed : This command will give the chosen player an Egg that would result from the breeding of the two Pokémon in the specified party slots. If the two Pokémon are not able to breed with each other, the command will fail.

/breed : This command will attempt to find two Pokémon in the chosen player’s party that can breed, giving an Egg to the player if a pair is found. The command will fail if no pairs in the player’s party are compatible.

/checkSpawns [specific | type] : Provides a percent-chance based list of all the Pokémon that may spawn in the player’s current area at the current time/weather/etc. under the Better Spawner. If the ‘specific’ argument is added, only the block being stood upon is checked. If a type is provided, only spawns of that type (see permissions) will be shown.

/endbattle [player] : Immediately ends the battle that the player is in (if any). If the player argument is omitted, the command will be executed on the player who used the command.

/freeze : This will make all Pokémon stop moving in the world. Using this command while it is already in effect will allow Pokémon to move again.

/givemoney : This command gives the specified amount of PokéDollars to the specified player. The amount may also be negative to deduct PokéDollars from a player.

Gives the player a photo. The photo that is given depends on the argument that is inputted; this argument can be in two different forms:

/ : Gives the player a photo depicting the Pokémon corresponding to the specified Pokédex number. pokemon can be replaced with shinypokemon to spawn a photo depicting a Shiny Pokémon.

  • /givepixelsprite : Gives the player a photo depicting the specified Pokémon.
  • /legendaryspawn : Attempts to spawn a legendary Pokémon near the calling player, using normal spawning chances for valid legendaries in the area.

    /megaring : This will give the selected player a Mega Ring, used to Mega Evolve Pokémon.

    /pokebattle : This command will initiate a battle between two different players. It doesn’t matter which player goes first.

    /pokebattle2 : This command will initiate a double battle, with the first and second participants on one team and the third and fourth participants on the opposing team. The second, third, and fourth arguments may be substitute for Pokémon names, NPC Trainer names, or random (for random Pokémon), which will place computer-controlled allies or opponents in the respective places. These Pokémon will have levels equal to the level of the highest Pokémon in the party of the player who used the command. Two (first participant vs. second participant) or three (first participant vs. second and third participant) arguments can be used instead to modify the format of the double battle.

    /pokegive [arguments] : This command will directly put the chosen Pokémon into specified player’s party, or the player’s PC if the player’s party is full Using random in place of a Pokémon name will cause a random Pokémon to be given. If the party is full, it goes to the player’s PC. All arguments are in the form of a Pokémon spec. If the player is in a battle, the Pokémon will be sent to the player’s PC regardless of whether the player has empty party space.

    /pokeheal [player] : This command will heal the specified player’s Pokémon, or the command user’s Pokémon if no player is specified.

    /pokereload : If external JSON files are enabled, this command reloads the data from the shopkeeper and NPC external JSON files without needing to restart the server.

    /pokesave : This command will immediately save the specified player’s Pokémon to the world. The all argument can be used to save the Pokémon of every player in the world.

    /pokespawn [arguments] : This command can spawn in a Pokémon of the player’s choice, or a random Pokémon if «random» is used in place of a Pokémon’s name. All arguments are in the form of a Pokémon spec.

    /pokestats : This command will display the number of times a player has won and lost battles against other players.

    /printstore : This command will log brief descriptions of all currently loaded player Pokémon storage data to the console. The following information is displayed for each player.

    • The player’s username
    • Whether the player currently has a GUI open
    • Whether the player is online

    This command can be used to copy a selection of blocks within a defined area (rectangular prism) and place it elsewhere. There are several steps for doing this, triggered by using different arguments with the command.

    • /psnapshot read : Loads a set of blocks previously saved to a file by /snapshot save.
    • /psnapshot set : Sets a corner of the area to save at the player’s location. If there are already two corners set when this command is used, the corner that was set first will be overwritten by the new corner.
    • /psnapshot save : Saves the blocks in the area defined by the two previously set corners. Two corners must already be set in order for this command to work. If a set of blocks was already previously saved, it will be overwritten by the newly saved set of blocks.
      • /psnapshot save : Saves the blocks in the area like in /snapshot save. Also saves the blocks to a file (with the given name) in a «snapshots» folder inside the Minecraft folder. This file can be read back into Minecraft with the load argument.
    • /psnapshot place : Copies the previously saved blocks and places them where the player is located.
    • /psnapshot convert : Converts a snapshot created in Minecraft 1.8.9 and below into a snapshot compatible with Minecraft 1.10.2. This creates a new snapshot file with «-converted» appended to the original file name.

    /redeem : If the user of this command is a member of the Pixelmon team or has gained access to hats through a special Pixelmon event, this will make the player wear the specified hat.

    /redeem trainerhat [ ] : If the player has a linked Minecraft account on the Pixelmon website, gives the player a Trainer hat; the color of the hat can be specified as red/green/blue values from 0-255.

    /redeem : If the user of this command has access to the Spectral Jeweller or Shadow Lugia special textures and specifies a party slot number containing a Haunter or Lugia (respectively), the special texture will be applied.

    /redeem toggle hat : Toggles any hat the player may be wearing.

    /redeem toggle : Toggles whether the player’s Sash or Robe is visible.

    /resetpokestats : This command will reset a specified player’s tracked wins and losses to 0.

    /setparty [moves] : This command will permanently set the levels of all of the Pokémon in the player’s party to the specified level. Adding the moves argument will prompt the player to choose up to four moves from each Pokémon’s level-up movepool up to the specified level.

    /spectate [player] : If the player argument is left blank, this command causes the command’s user to stop spectating a battle if the player is currently spectating. Otherwise, it begins spectating the battle that the specified player is in. The command does nothing if the specified player is not in a battle.

    /struc : Spawns a random structure near the player if there is space for it. Structures are randomly chosen to spawn based on the biome that the player is in.

    /struc list : Lists all of the possible structures that can be spawned.

    /struc [lvl ] : Spawns the specified structure near the player if there is enough space. The structure will be spawned regardless of whether it normally spawns in the biome. The structure argument is the corresponding structure’s internal name; these names can be found on the structures page. The level argument is only used when spawning Gyms, and defines the level of NPC Trainers inside the spawned Gym; omitting the level argument will cause the spawned Gym to contain «Equal» boss NPC Trainers.

    /teach [player] [position] : This command will cause the Pokémon in the specified position of the player’s party to attempt to learn a move (being prompted to replace a move if the Pokémon already has four moves). This will occur regardless of whether the Pokémon is normally able to learn the move. It is possible to use either a move’s name (spaces allowed and case-insensitive) or the move’s ID to refer to a move. If an argument is omitted (see below), underscores must be used in place of spaces.

    /teach [position] : This will execute /teach on the player who used the command.

    /teach : This will execute /teach on the lead Pokémon of the player who used the command.

    /transfer : This command transfers the specified amount of PokéDollars from the command’s user to the specified player.

    /unlock : This command will unlock any Pokémon owned by the specified player that are locked by a ranch block, allowing them to be used for other purposes.

    /warpplate set : This will set the warp plate that the player is standing on to warp to the specified coordinates. The command will do nothing if the player is not standing on a warp plate.

    Permission nodes

    Note: To prevent a player from using a certain command, negate it using a permissions plugin such as LuckPerms.

    Актуальные версии модов и собственные разработки

    Для удобства наших игроков на наших серверах установлены последние версии самых необходимых модов:

    Также мы создали собственный лаунчер, где вы можете выбрать оптимальные настройки игры, подходящие под мощность вашего компьютера:

    • Pixelmon Reforged [Ultra] (требуется 2-4 гигабайта ОЗУ)
    • Pixelmon Reforged [Lite] (использует 2 гигабайта ОЗУ)
    • Pixelmon Reforged [1Gb] (использует всего 1 гигабайт ОЗУ)

    Принятие решений вместе с сообществом

    Наша команда внимательно следит за жизнью сообщества и прислушивается к каждому. Благодаря отзывам игроков мы дополнили сервера уймой полезных плагинов:

    • Удобный Таб лист;
    • Награды за игру на сервере;
    • Стабильная экономика и гибкая система управления своим балансом;
    • Кейсы с Покемонами и полезными предметами;
    • И многое-многое другое!

    Также обязательно присоединяйтесь к нашему Discord каналу! Там мы публикуем новейшую информацию об обновлениях, нововведениях и ивентах!

    Игровые серверы Pixelmon.PRO

    Мы – одни из немногих русскоязычных сообществ, кто лично поддерживает мод Покемонов в майнкрафте. Чтобы наши игроки могли полностью погрузить в фентезийный мир, мы набрали команду профессионалов, чтобы Вы могли комфортно проводить время с друзьями и участвовать в жизни проекта.

    С 2017 года мы являемся официальными локализаторами мода Pixelmon в России.

    Наши серверы всегда обновлены до актуальных версий, чтобы Вы могли без задержек получать все нововведения и изучать их. Мы имеем три сервера Johto, Hoenn и Kanto на которых установлены актуальные версии модов:

    Мы стараемся сделать игру комфортной для всех игроков, поэтому нами был создан уникальный лаунчер в котором можно выбрать один из готовых пресетов в зависимости от характеристик вашего ПК.

    • Pixelmon Reforged [Ultra] (требуется 2-4 гигабайта ОЗУ для игры)
    • Pixelmon Reforged [Lite] (требуется 2 гигабайта ОЗУ для игры)
    • Pixelmon Reforged [1Gb] (требуется всего 1 гигабайт ОЗУ для игры)

    Мы прислушиваемся к каждому игроку и ежедневно наша команда рассматривает множество предложений по улучшению качества игровых серверов, многие из которых уже воплощены в жизнь!

    Мы сильно постарались над нашими серверами и отобрали ряд плагинов от торговой площадки покемонов до удобного таб-листа со всей нужной вам информацией, чтобы сделать Ваш геймплей интереснее и увлекательнее.

    Всего на серверах Pixelmon.PRO установлено более 100 различных модов и плагинов, а главное, мы протестировали каждый из них и наши сервера не падают с критическими ошибками!

    К примеру, нажав Tab Вы можете найти информацию: сколько часов вы играли, ваш баланс, в каком мире вы находитесь, как часто вы побеждаете, количество пойманных покемонов и сколько голосов осталось до наград.

    Удобный таб-лист со всей нужной информацией для приключений игроку

    Что за награды спросите вы? Всё просто. На сервере автоматизирована выдача наград за каждые 100 реальных голосов игроков. Награды представляют из себя случайного шайни покемона и 5 тысяч игровой валюты. Но здесь есть подвох, награды выдаются только тем, кто в данный момент играет на сервере.
    Помимо этого, у нас присутствуют плагины на случайный обмен, охоту, награды за заполнения покедекса, кланы и многое другое.

    Лист-помощь в игре. Вызывать командой /help

    Для наших серверов мы разработали стабильную экономическую систему и добавили множество способов заработка игровой валюты! К примеру, Вы получаете покедоллары (игровая валюта) за победу над обычными покемонами и поке-тренерами. Также вы можете получать валюту за продажу покемонов на торговой площадке (/gts sell) или за голосования за сервер в двух топах (/vote).

    За эту валюту можно купить почти всё (кроме умения играть и должностей администрации, разумеется). От покемонов на торговой площадке до кейсов с легендарными покемонами, шапками, шайни, дисков тм, покеболлов и ягод.

    Из этих кейсов хочется выделить одни интересные — сундуки с легендарными покемонами.

    Как они работают, спросите вы? Довольно сложная механика, ответим мы. Сундуки разделены на поколения и в каждом поколении по 5 уровней кейса и 5 уровней ключей для них.

    Сундуки можно открыть ключами такого же уровня и поколения как и они. Если первые 3 уровня ключа можно выбить из ежедневных сундуков и сундуков предыдущих уровней, то 4 и 5 уровень ключей можно выбить только из сундуков 3 и 4 уровня.

    Закрытый и уже открытый кейс. Как видите из кейса может выпасть много чего интересного. 😉

    Арена для турниров на сервере Johto

    Мы сформиловали на проекте замечательное, доброжелательное сообщество, которое всегда готово помочь с любым внутриигровым вопросом. Наши постоянные игроки помогают новичкам с модами, хитростям и знаниями, которые пригодятся для игры на сервере.

    Официальный локализатор мода Pixelmon в России с 2017 года!

    Мы не являемся аффилированными лицами Minecraft или Mojang AB.

    1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд (Пока оценок нет)
    Загрузка...
    Adblock
    detector